Wednesday, May 16, 2018

फुलेको केस अनी म

एउटा फुलेको केसले दिनै नरमाइलो बनाएर छोड्यो। आजको दिनमा मेरो असल साथी एही ऐना भयो। एही ऐनाको र मेरो धेरै बेर मिठो अनी नमिठो वार्तालाप भयो। उस्लेत भन्दै थियो किन चिन्ता लिन्छौ एउटा केस त फुलेको हो। तेही केसलाई निर्मुलिकरन गर्न धेरै नै कष्ठ भयो। अन्तेमा केस हातमा आउँदा कुनै युध जितेको भान भयो अनी खुशीले गद्गद भए। तर त्यो खुशी केहीबेरलाई थियो। किनकी तेही सेतो केस्ले मलाई नै हेर्दै थियो। म त एक्लो थिए तेसैले जितेजस्तो लाग्यो होला अब आउने दिन्मा म जस्तो कती आउनेछन आउनेछन अनी तेरो केही लाग्ने छैन। अनी फेरी खोज्न थाले फुलेको केस। अब त मलाई ऐना देखी नि लाज लाग्न थालिसक्यो । अब त यो ऐनाले पनि जिस्काउन थालिसक्यो। अनी आँफै सँग प्रश्न गरे के छ त्यस्तो यो फुलेको केसमा ? किन करोडौको बिचमा रहेको एउटा सेतो त्यन्द्रोले मेरो दिनै बिगार्यो ? किन मलाई हारेको महसुस भएर आयो ? किन ? यस्तै यस्तै प्रश्नहरुले मन मस्तिस्क भरिएर आयो अनी आँफैले उत्तर दिए जुन उत्तरहरुले जिन्दगीलाई हेर्ने दृष्‍टिकोड देखाइदियो । जिन्दगीमा रहेका अनेकौ पाटाहरु मध्ये एउटा सुनौलो पाटो सँग चिनाजानि  गराइदियो

यो एउटा सेतो केस भनेको जिन्दगीमा आउने कठिनाई हो। तिमीलाई जसरी हेर्नु मन छ त्यसरीनै हेर्न सक्छौ। ति करोडौ कालो केसहरु हेरेर तिमी कहिले पनि खुशी भएनौ  होला किनकी कुनै दु:ख नगरि पाएको कुरा न थियो , तर जब तेही केस सेतो भयो किन चिन्ता? बाँकी रहेका केस हेरेर अझै पनि खुशी हुन सक्दैनौ तिमी। तिमीसँग जे छैन तेही चहिएको छ। अब एउटा केसलाई लुकाउन अनेक जुक्ती निकाल्दैछौ तिमी । कपालमा मेहेन्दी लगाउने कि ? कुन रङ्को लगाउने, कि अरु कुनै केमिकल लगाउने ? तिम्रो केस फुल्नुमा तिम्रो कुनै हात थियो त सिबाय आमाले टाउकोमा नुन पार्नु हुँदैन छोरी भन्दा यो ममी पनि के भन्नु हुन्छ हुन्छ भनेर आमालाई उडाउने बाहेक। तर नुन र केसमा कतिको सम्बन्ध छ यो अझै कसैले अनुसन्धान गरेको छैन होला। जुन कुरा आफ्नो बसमा छैन तेही कुरालाई लिएर किन आफुलाई दु:ख दिनु ? बरु बाँकी रहेको करोडौ -१ केसलाई हेरेर खुशी हुन्छु म। सेतो केस त मात्र एउटा उधारण हो हाम्रो जिबनमा आउने अड्चन हरुको। यि अड्चन हरुलाई कसरी हेर्ने अनी कसरी आफ्नो मनलाई सम्हाल्ने हाम्रो बसको कुरा हो। जुन कुरा आफ्नो बसमा छैन किन चिन्ता? जिन्दगी भरी आफुले सम्हालेका सुखहरुलाई एउटा दु:खले कुल्चिन दिने नदिने पनि आफ्नै बसको कुरा।
एउटा फुलेको केसले सिकाएको पाठ
आसुँ
05/16/2018

No comments:

Post a Comment